söndag 14 mars 2010

13:de mars











Follow Annas fotoblogg

20 kommentarer:

Sandra sa...

Hejsan. Jag håller på att försöka förbättra min blogg och därför undrar jag vad du tycker är viktigt hos en bra blogg? Och vad du vill se? Jag uppskattar alla svar. Om du inte vill ha "reklam" så ber jag verkligen om ursäkt.

Johanna - Fotoblogg! sa...

Underbara bilder! Himla fina på måsarna, gillar verkligen den där måsen går med en mussla i näbben. :)

Pennelina sa...

Underbart vackert!

Kram från Pennelina

Anonym sa...

Fina bilder :)

marre sa...

så underbara bilder! Vart är de tagna?

Karins fotoblogg sa...

Oh, vilka härliga stadsbilder!

Anna sa...

Bilderna är fotade i vackra Marstrand bland gamla, charmiga hus.

Vad kul att ni tar er tid att kommentera, det gör mej så glad!

My sa...

Vilka vackra bilder du har tagit!

marre sa...

haha, jag funderar på att göra det faktiskt. Alltid retar det någon om man har kvar flugorna på pappret! haha!

ok, kanonfina bilder var det!

Johanna - mamma till Leia sa...

vilka underbara bilder! va duktig du är :)

Anonym sa...

Marstrand?

Reidun sa...

Helt fantastiske bilder du har tatt:-)

Malin sa...

Vilka super härliga bilder!! Våren är påväg!

Unknown sa...

Fina bilder från Marstrand Anna!

Hälsningar Tony Bjurmalm
(fotosidan)

Eriiza sa...

Fina bilder. =)
Vart är det här ?
Ser bekant ut.

Anna sa...

Japp det är Marstrand

Birgitte sa...

Nydelige bilder !

sarahlynea sa...

jättevackra bilder!

Aliana - Gift 2-barnsmamma! sa...

Vilken duktig fotograf du är! Superfina bilder!!

Caroline sa...

Cooliga bilder :)